چشم انداز آرکا تجهیز پارسیان

ارايه محصولات و خدمات پس از فروش با کيفيت و ارزش برتر با تکيه بر مدیران و کارکنان باانگيزه و نوآور که باعث بهبود رفاه حال مشتريان و مصرف کنندگان ملی و منطقه ای ؛ به گونه ای که همگان ما را با رشد پايدار، رهبری بازار در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، برندهای قابل اعتماد و تعهد به ارزش های اخلاقی و مسئوليت های اجتماعی بشناسند.

1
مشتری مداری
رضایت مشتری احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می شود . این احساس رضایت از تقابل انتظارات مشتری و عملکرد عرضه کننده بوجود می آید .
2
ماموریت
تولید و ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات در دسترس با هدف جلب رضایت مشتری بطوری که  در بازارهای داخلی و خارجی انتخاب اول مشتریان باشیم.
3
احترام و اعتماد متقابل

رعایت اصول اخلاقی و احترام متقابل بدون در نظر گرفتن صرف منافع مادی سرلوحه فعالیت رهبران، مدیران و کارکنان این شرکت می باشد و امیدواریم بتوانیم گام موثری در جامعه صنعت ایران برداریم.

4
صداقت
معتقدیم کلید موفقیت در روابط فردی و سازمانی صداقت می باشد، لذا به عنوان شرکت، صداقت را با رعایت آئین نامه های اخلاقی در روابط فردی و جمعی درون سازمانی و برون سازمانی جلوه می بخشیم.


5
مسئولیت پذیری 
معتقدیم که همکارانمان می بایست در خصوص وظایف و جایگاه شغلی خود تمام همیّت و استعداد خود را بکارگیرند و از هیچ تلاشی در رسیدن به آرمان های شرکت دریغ نکنند و صاحبان شرکت نیز هر گونه پیشرفت خود را قدردان و مرهون تلاش بی وقفه کارکنان بدانند و همچنین به کلیه تعهدات اخلاقی و قانونی خود در خصوص این سرمایه های واقعی پایبند باشند.

6
پیشرفت

معتقدیم پیشرفت مستمر افراد سازمان شرط لازم بهبود و توسعه سازمان می باشد. به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه، پیشرفت کارکنان را جزء وظایف لاینفک خود دانسته و با کمال میل پذیرای تغییر و مشوق نوآوری می باشیم.